1. De site moet fris en rustig worden
Dat de vrijwilligers 55+ zijn betekent niet dat alles meteen in saaie kleuren moet, wij zien de 55-plussers die vrijwilligerswerk gaan doen als mensen die aan iets nieuws beginnen, dit is ook in de site terug te zien. Het is niet iets ouds, het is juist iets heel nieuws en verfrissends als je zoiets gaat doen!
2. De boom
De boom wordt ons hoofd image. De boom staat voor de mond-tot-mond reclame, maar ook voor het vrijwilligerswerk zelf dat mooie vruchten af zal werpen. De boom is een teken dat meteen herkent zal worden door de mensen, behalve dat is ook de boom fris.

Wij, XLM zijn de sta,, de grote takken zijn de kerken en buurthuizen en dat soort instanties in kleine dorpen die wij gaan benaderen. Zo gaat het door naar de kleinere takje en uiteindelijk de allerkleinste, die voor de 55-plus vrijwilligers staan. Behalve dat dit dus de mond-tot-mond reclame goed weergeeft zitten de 55-plussers ook bij de kleine jonge takjes. Het nieuwe en frisse, dat wat de vruchten af zal werpen.
No comments:
Post a Comment